Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Milyen módon kapom meg a megrendelésemet?

 

Kétféle szállítási opció közül választhatsz: Foxpost csomagautomata (1.500 forint) vagy Foxpost házhozszállítás (2.200 forint).

 

Leadtam a rendelésemet, de szeretnék módosítani rajta. Mit kell tennem?

 

Ha már leadtad a rendelésedet, de módosítanál rajta, úgy írj nekünk egy emailt a vaszontacsi@gmail.com címre, add meg a rendelési számodat, illetve hogy pontosan mit szeretnél módosítani.

 

A kinézett termékem csak előrendelhető. Mennyi idő múlva várható, hogy készleten lesz?

 

Amennyiben nincs készleten az a termék, amit szeretnél, úgy előrendelést tudsz leadni, amit mi látni fogunk a rendszerünkben és megkezdjük a termék gyártását. Ez nagyjából 10-14 napot vehet igénybe.

 

Leadtam a rendelésemet. Mikorra várható a csomagom?

 

Készleten lévő termékeinket 5-7 munkanapon belül tudjuk leszállítani. Azonban forgalmasabb időszakban ez a szám növekedhet. Előrendeléseket 10-14 napon belül tudjuk legyártatni.

 

Hibás a termék, amit rendeltem. Mit tegyek ilyenkor?

 

Igyekszünk a lehető legjobb minőséget biztosítani vásárlóinknak, de természetesen előfordulhat, hogy hiba csúszik a számításainkba. Ha hibás terméket kaptál, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot a vaszontacsi@gmail.com címen és megbeszéljük a részleteket.

 
Kérdésem van a termékeitekről. Hol írhatok nektek?

 

Felmerülő kérdéseiteket a Kapcsolat menüpontban vagy a vaszontacsi@gmail.com emailcímen tudjátok elküldeni nekünk.